Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


pühapäev, 16. november 2008

sinitihase hiline hommikusöök / breakfast, blue tit (Parus caeruleus)


Sinitihane on üks nendest, kes kindlasti kohe kohal on, kui juhtumisi kusagil leidub näiteks päevalilleseemneid. Ja kui enne rasvatihaseid kohal ei ole, ning tuleb alles pärast, võib ta olla üsna riiakas.
Seda sinitihast nägin ma täna, vihmasel novembripäeval, hoopiski ühes teises kohas - seal, kuhu ma varem millegipärast sattunud ei olnud.

P.S. Seal samas lähedal nägin ma eelmine kord kakku.
Ja täna nägin jälle! Süüdlased olid muidugi sootihased, keda ma heina sees luurasin. Öökulli märkasin ma muidugi alles siis, kui ta minema lendas - see oli ümbes kella 11 ajal päeval.
Aga vähemasti ma nüüd tean, et kusagil sealkandis võib teda näha... mis on küllalt raske, sest kakkudel on väga hea varjevärvus, nad lendavad hääletult. Ja õnne peab ka olema. :)

0 kommentaari / comments:

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP