Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


pühapäev, 29. juuni 2008

Pärast vihma tuli udu... / After the rain comes mist, brown hare


Sadas vihma. Ega mul eriti hea meel polnud selle üle, kuna plaan oli minna pilti tegema. Aga nägu pärast selgus, on vihm üks parimaid asju, mis võis juhtuda. Pärast tuli udu... Minu ainukene liikumisvahend on ratas, läksin ka täna sõitma. Tuli lihtsalt selline tuju. =) Polnud ma veel õieti sõitma hakanudki (st ma polnud jõudnd veel sinna, kuhu mul kavatsus oli minna), kui järsku märkasin kedagi teel... tundmatu liikuv objekt paistis minust eemalduvat, aga seda ei teinud ta teps mitte. Haarasin fotoka, tulin rattalt maha (ratas oli parajaks needuseks!), loom tuli hoopis minu poole! Esimene mõte oli rebasekutsu, =D, aga oli hoopis jänes! Sellel nädalal sain oma esimese jänesepildi http://lehelind.wordpress.com/2008/06/28/janes/ (kaugelt) ja oli selle üle kohutavalt õnnelik. Aga seda ma kõll oodata ei osanud! Jänku istus maha, mina püüdsin meeleheitlikult teda fookusesse saada, mis polnud teab kui lihtne, sest prilliklaasid läksid nagu tellimise peale uduseks. Jänku istus, vaatas ringi ja paari hetke pärast otsustas lähimasse heinapuhmasse hüpata.

0 kommentaari / comments:

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP