Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


esmaspäev, 30. juuni 2008

unistus / cloud-cuckoo-land, roe deer's buck in forest bourne





Lugu. Sõitsin rattaga. Olin just saanud pildile jänese (eelmine postitus), mille üle oli mul kohutavalt hea meel. Metsasiht oli rööpaid täis, ja rattaga sõita polnud seal just teab mis hea... =) Sõitsin mööda soolakust ja jahimeeste varitsuspukist... ja seal ta oli.... ma õieti ei näinudki teda.... ilmselt rohkem tajusin. Tihti on nii, et sa arvad, et seal on metskits... ja ta ongi. ka seekord läks nõnda. Tulin rattalt maha, kohmitsesin fotoka välja... ratas oli paras needus (jälle!), ei saanud ma talle jalga alla panna (kartsin, et sokk põgeneb ära), sest see oleks teinud parajat lärmi. Nii ma siis seal seisin, püüdes korraga välja mõelda, kuidas rattast lahti saada, et kitsele lähemale minna, ja kuidas saada temast pilt... sokuke otsustas uudishimulukult paar sammu minu poole tulla. Siis kadus vaikselt teisele poole teed, rabastuvasse männikusse...

0 kommentaari / comments:

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP