Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


pühapäev, 3. oktoober 2010

Spontaanne kurv

Kätte on jõudnud oktoober ja tagasivaade septembrile fotograafilisest seisukohast on nukker - ainult 4 postitust!? No ma vähemalt proovisin, sest nimetatud arv kordi ma tegelikult tõesti käisingi tõsisemalt (silmad ja kõrvad lahti) metsas ringi...

Mäletatavasti vahepeal nurisesin oma optika üle, aga nüüd on klaasiread leidnud täiendust (kes huvi tunneb, see vaadaku ülevalt menüüribalt kohta, kus ma endast olen natuke kirjutanud). Amatöörid räägivad tehnikast, profid räägivad piltide müügist, aga fotograafid räägivad valgusest...

Magusat valgust juba niisama lihtsalt ei leia. Seda tuleb otsida. Juba Tammsaare ütles, et tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka armastus.

4 kommentaari / comments:

Raivo 3. oktoober 2010, kell 20:56  

Vallatud kurvid... :)

Jan 3. oktoober 2010, kell 21:44  

Just minu mõte! :P

Karel Kravik 4. oktoober 2010, kell 10:13  

Pigem vähe head kraami kui palju keskpärast. Ja hea tsitaat (kes millest räägib).

Raivo 4. oktoober 2010, kell 21:43  

Kes millest mõtleb - võib ka nii küsida :)

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP