Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


laupäev, 10. juuli 2010

Prints, mu prints


Ära õitsenud tulikal.

4 kommentaari / comments:

janark 10. juuli 2010, kell 19:45  

No ma ei või.. super.... kas see on tõesti KITiga tehtud? ma ikka ei oska üldse pildistada vaadates sinu pilte :D (oman küll makroobjet aga mis sest kasu on :D). Kas tohiks selle pildi tehnilist infot ka paluda, tahaks õppida :)? kas hommikul väga vara, et nii poseeris?

Jan 10. juuli 2010, kell 22:23  

Ühinen kiidulauluga :) Vägev!

janark 11. juuli 2010, kell 00:36  

kui ma nüüd su blogis ringi kolasin siis tundub, et sul on ikka macro kah olemas, sest tundus mulle asi nats utoopiline kui sa seda oleks KITiga suutnud teha :)

Yyhely 11. juuli 2010, kell 14:02  

Jep, mul on Tamroni 90mm f2,8. Kitiga teen ikka maastikku ja muud sellist. Sellega ei saa nii lähedale minna ;)
Tehniline inf oli f4, 1/160 ja ISO800 (statiivilt). Tehtud umbes tund või kaks peale päikesetõusu, ta ootas kastemärgade tiibade ära kuivamist ja polnud eriti huvitatud lendamisest.

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP