Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


laupäev, 3. jaanuar 2009

Pisike öökull - värbkakk / Little owl - pygmy owl (Glaucidium passerinum)


Hommikuvalguses. Lõpuks lendas ta suure haava otsa, ning siis otsustasin ma minna siiski heinamaale. Tagasi tulles teda enam ei olnud. Loodetavasti näen sind ükskord jälle, pisike öökull. :)

(See pilt pole just parim, aga siin on kõige rohkem meeleolu, minuarvates.)
Hommikul hakkas järsku kiire - päike tõusis, ning taevas oli selge! Pildistama, mis muud! Heinamaa poole minnes otsustasin kasutada teed, mis läks väikese tiigi juurest läbi. Keegi lendas üle heinamaaserva. Värbkakk (küllap olen ma liiga palju linnumääramiseraamatuid lehitsenud, sest seal polnud kahtlustki), meie väikseim kakk, leevikesest veidi suurem. Päike oli veel väga madalal, ning hiilisin kakukesele järgi. Vaiksest hiilimisest polnud mõtet rääkidagi, sest lumi krudises kõrvulukustavalt. Lõpuks otsustas ta minu vaeva kergendada, ning lendas ise minu juurde.

0 kommentaari / comments:

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP