Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


pühapäev, 6. juuli 2008

pea-aegu et võilill / almost like dandelion


Lugu sellest, kuidas see pilt siia sattus.
Mul ei olnud üldsegi kavas seda siia panna. =D Kõik sai alguse sellest, kui ma katsetasin vaksiku puukoorepuru täis taskus pildi ülespanekut... Mul oli juba siis kahtlane tunne...
Selle blogi template sain ourblogtemplates.com-ist (samalt aadressilt template ka vaksikutaskutes)
Lugu on siis järgmine, et viisil, nagi me oleme harilikult harjunud harilikult bloggerisse pilte üles panema - siin seda rakendada ei saa. Pildid tuleb üles laadida Photopuceti (või kuhugi mujale), kopeerida direct link blogi postitusse, ja html koodi muuta... Ühesõnaga üsna palju lisatööd juurde.
See tähendab omakorda seda, et nt. juhul kui unustasin pildile vesimärgi lisada, pean selle uuesti PP laadima ja sealt edasi vana radapidi...
Ma pidin hoolega süvenema, enne kui lahenduseni jõudsin... oeh...
P.S. see tähendab veel ka seda, et pildile pole mõtet klikkida (ma mõtlen postituse ealkirjale on küll, et seda konkreetset postitust (pilti) eraldi näha, aga pilt uues aknas ei avane... ah saite aru küll mis ma mõtlesin)
Pildist veel, et siin ei ole võilill. Hetkel on see määramata. =(


2 kommentaari / comments:

Kaamos 6. juuli 2008, kell 20:43  

Ma käin siin tihti külas. Sa oled aina paremaks ja paremaks muutunud. Ära mõtlegi pooleli jätta! =D

Anonüümne 6. juuli 2008, kell 21:54  

ei, mitte mingil juhul, kindlasti mitte! ärge isegi lootke. =D
(ee... välja arvatud kui ma peaks mõne kondi murdma, nägemise kaotama, üldse maha lõppema või mis veel hullem - fotoka miskit pidi kaotama...)

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP