Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


kolmapäev, 4. juuni 2008

silmad kinni


Rebasekutsikaid ei ole kolitud! =D
Pilt on tehtud täna. (umbes pool 12) pärast tunniajalist ootamist. Nina pistis urust välja ainult tema (vaatas väga kavala näoga) ja seda ka vaid mõneks minutiks. Eile üritasin neid samuti pildile saada, käisin uru juures päeval (poole ühest kaheni) ja õhtul (kuuest peaaegu kaheksani), aga koju naasesin ühegi pildita. Näitasid nad algul end küll, aga siis, kui ma olin üpris kaugel, ja mõtlesin, et lähen natuke lähemale, et nii palju heina jms ette ei jääks...( uru ümbrus on tundmatuseni muutunud, on näha, et seal on käinud hoogne müramine.)

4 kommentaari / comments:

Kaamos 4. juuni 2008, kell 19:57  

See nägu... see on täpselt niisugune: "Ma tean küll , et sa vaatad- no vaata-vaata, olen ju ilus?"
No on ju ilus.....

Yyhely 4. juuni 2008, kell 21:24  

on küll! mulle tõepoolest tundus, et ta teab, et ma temast pilti teha üritan. =D tegi selle raskeks, sest rohkem ei tahtnud ta end ilmutada.

Yyhely 4. juuni 2008, kell 21:24  
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Yyhely 4. juuni 2008, kell 21:26  
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP