Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


laupäev, 24. mai 2008

täna hommikul




mida rohkem ma seda pilti vaatan, seda rohkem see mulle meeldib. minu tõeline lemmikpilt. =) triibud on tõenäoliselt tulnud kuivanud rohukõrtest (või nii ma vähemalt arvan, aga mulle meeldib ikkagi.)
närvid kiskusid ikka tõeliselt krussi, sest vanarebane luusis seal ringi... päris lähedal olin urule (ma polnud veel heasse kohta jõudnud, et kutsasid pildistada.) pöörasin end aeglaselt seistes mingisse imelikku asendisse ja püüdsin mitte liigutada... õudne... jube... mulle vist tundus, et vanarebane nuusib seljataga... ma tõesti loodan, et neid kolima ei hakata... oi jah... .... kallid rebasevanemad! palun andke ikka andeks...

Minu esimene kohtumine nende karvapallidega - käed värisevad... süda klopib. parv sääski piniseb ümber pea, hoolimata sellest, et on keskpäev. sääsekublad sügelevad hirmsasti... ei ole midagi, kannatan välja. olen kõhuli rohu sees, kuklased sebivad ümberringi... see ei lähe mul küll iialgi meelest.


3 kommentaari / comments:

Andres Tamm 24. mai 2008, kell 14:15  

super vedu sul ikka et selliste lahedate tegelastega pesakonna leidsid...tubli

Kaamos 24. mai 2008, kell 16:21  

Rebaste suurpere, oh aeg kus nüüd hakkab hiiri kuluma! Mõnusate nägudega väikesed nuustikud, hoian sellel blogil juba natuke aega silma peal ja paistab , et hakkab vahvaks seriaaliks kiskuma. Samas ei tasu ehmatad, kui vanarebane poegade kasvades kohta liiga avalikuks pidama hakkab ja mingisse "turvakodusse" ümber kolib.

Yyhely 24. mai 2008, kell 16:58  

=) tänud hääde soovide eest! vägagi tõenäoliselt lähen tagasi nii umbes kahe nädala pärast. (j u h u l kui kutsusid kolitud ei ole...)siis peaksid nad natuke suuremad ja minesatea, targemad (uudishimulikumad) ka. eks näis. =D

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP