Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


neljapäev, 5. jaanuar 2012

Uus aasta

Kallid loodusesõbrad, fotosõbrad, loodusfotohuvilised, unistajad, romantikud jne jne!

Mõneti on mul natuke kahju, et nüüd juba möödunud 2011 aasta viimased kuud sootuks siin ilma piltide ja illustreeriva materjalita on jäänud. :(

Võib-olla on blogspot oma aja minu jaoks ära elanud. Võib-olla mitte.
Midagi pole teha, nii ta läks ja oma osa on siin kaalukausside ja mõnede muude asjade ümberpaigutumises minu mõttemaailmas (ja igast muude jamade susservusserid).
Ka aega on vähe olnud. See pole loomulikult mingi põhjendus, aga loll on see, kes vabandusi ei otsi.
Hea on aga see, et fotokas pole mul õnneks päris tolmurull ja kohas nimega 12 KUUD on minu pildikesi ikka vahete-vahel näha olnud. Nii et sinna võib vahest kiigata, kel huvi.


PS Ülevalolev on roosa mannavahuhetk pihlakompotiga 2011 aasta viimastest päevadest. Ilma lumeta.

4 kommentaari / comments:

Peeter Anijalg 6. jaanuar 2012, kell 11:10  

Olgu nii palju öeldud, et Sinu leht on mul lemmikuteribal ja suhteliselt tihti põikan siit läbi, et vaadata ega midagi uut pole ilmunud. Nii et mina arvan, et ei tasu küll asja soiku jätta. Kõike paremat soovides!

Karel Kravik 6. jaanuar 2012, kell 11:13  

Mulle igaljuhul meeldis Su pildirida - tundega tehtud. 12kuud ei viitsi jälgida, seal peab liiga palju klikke tegema lihtsalt selleks, et pilti näha. Niiet lase aga edasi, suva ju kas blogger või midagi muud.

Urmet 6. jaanuar 2012, kell 22:48  

..et nagu mismõttes palju Karel???

Yyhely 7. jaanuar 2012, kell 14:49  

Jah, ma ilmselt kolin.
Varsti annan teada ja arvatavasti liigun Tumblri, sest too seal on lihtne ja väga mõnus keskkond vastupidiselt bloggerile ja minu praegusele kujundusele, mis juba piltide ülesriputamisel lihtsalt ülearu aega sõi. Kuna ma ei viitsinud nt ka antud postituse puhul seda teha, siis tulemus on selline nagu ta on - ehk siis kvaliteet lännu ja pilt väike.

Igatahes, ütleme nii et kõige jamam asi ongi vist see, et ega kommida eriti keegi ei viitsi. Või no kuna mul siin laikimise nuppu pole, siis seda vajutada kah ei saa. Mulle kui autorile on aga kommid väga olulised, nii et tänud vastukajade ees! :)

Urmet, ei ole hullu midagi, las olla ikka igal ühel omad eelistused ja arusaamad. Kõigile ei saagi kõik ühtemoodi sobida. :)

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP