Kõik fotod siin on autorikaitse objekt ja nende kommertslik kasutamine ilma autori loata on keelatud.

All photos in this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission.


laupäev, 17. mai 2008

rebasekutsude kodu !!! / I hope, that here is foxpuppies!


kavatsen tagasi minna. eemal nägin vilksamisi üht vanarebast. urg ise on suht lagedas kohas, vana metsatee ääres, vana lageraielangi servas. komistasin sinna täiesti juhuslikult, kui kodulähedast metsa uurisin... kuulsin vaikset urinat ja võib-olla nägin kedagi urus. kogu lugu venib vist liiga pikale, ma loodan väga, et ma neid ei häirinud ja seda ei tee ka keegi teine. ja et ma saan tagasi minnes mõne ilusa pildi !!!!!!

4 kommentaari / comments:

Kaamos 18. mai 2008, kell 18:48  

Rebasega on selline kaval lugu, et esiteks on ta ülbe ja "punub" oma kodu teinekord väga avalikku kohta, teiseks on ta (vabandust!) laisk - kui on olemas kellegi , näiteks mägra vana pesa, kasutab ta selle kohe ära ja kolmandaks (vabandust, vabandust!!) on rebane räpakas. Kui pesas on poegi, on seal peatselt ka toidujäätmeid. Aga liiva on värskelt kraabitud, soovin edu lahedate piltide saamisel!

Yyhely 21. mai 2008, kell 14:03  

ei no nii hullusti vabandada ei ole ka vaja, ma arvan. =P igal juhul kavatsen ma sinna tagasi minna... tegin teema looduspilt.ee-sse, mõtlesin et küsin nõu. siiamaani pole keegi nagu mingit huvi üles näidanud, st. mulle nõu andnud. =D

Kaamos 21. mai 2008, kell 18:45  

Ee... ma vabandasin tegelikult rebaste ees ;-D. Kes ikka tahab, et teda laisaks ja räpakaks peetakse.

Ega pildid on ilusad ning loodan tõesti, et mõni reps poseerima ka tuleb.

Yyhely 24. mai 2008, kell 11:06  

ma sain aru küll, et rebaste ees. =D aga pilte saab kohe vaadata !!!
=D =D

e-mail: yyhely1 {at} hot.ee
Blog.tr.ee

Copyright  © Yyhely Hälvin 2008-2011, Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP